2011. március 18., péntek

Vetőmagok

Keresgéltem, hogy milyen kukoricát ültettünk tavaly, mert az finom volt, és most egyedül kell megvennem, míg tavaly Papa segített. Készítettem róla bejegyzést, de nem címkéztem be, így most kutatgattam. Úgy döntöttem, hogy most írok a vett vetőmagokról egy listát, és ha szükség lesz rá, akkor könnyebben vissza tudom keresni.
Tehát, eddig ezeket a vetőmagokat szereztem be, illetve hozták a Papáék:
  • Sárgarépa (Vörös óriás, Nanti és különlegességnek Párizsi vásár - gömbölyű, úgy néz ki mint a hónapos retek)
  • Petrezselyem (Félhosszú)
  • Spárgatök (Indátlan fehér)
  • Cukkini (Black Beauty)
  • Jégsaláta (Great lakes)
  • Görög bazsalikom (szerintem edénybe fogom ültetni, mert alacsony termetű, hidegre érzékeny)
  • Padlizsán - Tojásgyümölcs (Long purple - először ebből palántát kell nevelnem)
  • Zöldborsó (Zsuzsi - maradt egy zacskó tavalyról és még el lehet vetni. Csak ezt a fajtát vagyok hajlandó ültetni, mert ez nagyon finom. Még vennem kell.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése