2011. március 25., péntek

Permetezés, égetés, kapálás

Azt terveztem mára, hogy a régi földiepret bekapálom, mert rettenetesen gazos, és összeszedem a lemetszett ágakat. Papa reggel telefonált, hogy bejönne és megcsinálná a lemosó permetezést.
Mire megérkezett, addigra készen voltam a földieper felével, és összeszedtem egy furiknyi gallyat is. Ő a permetezéshez kezdett én folytattam a szedegetést. Mire készen lett, már összegyűlt annyi ág, hogy kezdhette az égetést. Minden száraz levelet, gazt összeszedtünk és elégettük. Papa felvágta a régi raklapokat és a levágott nyírfát, amiket be lehet hordani az udvarra és majd eltüzeljük a kályhában. Lassan letisztul a kert.

A föld még nagyon nyirkos és hideg, ezért az ásással és ültetéssel még lehet várni, de a többi munkával lassan készen vagyunk. Az új telepítésű földiepret kell még átnéznem, bár szerintem a nagy része nem fogant meg, vagy kifagyott a télen. Ha lesz egy kis időm még azt kell átkapálnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése