2011. március 12., szombat

Metszés: tűztövis

A lányok sikeresen túl vannak a vírus támadásán. Délutáni alvás után kimentünk egy kicsit az udvarra, hogy legyenek a jó levegőn, a napfényen, mozogjanak egy kicsit.
Nagyon élvezték, hogy már nem kell anorákot, téli sapkát venni, hanem elég a vastag pulóver, pufi mellény, tavaszi sapka. Zsófi ugyan háborgott a bakancsok láttán, de mondtam, hogy ez, azért még kell.
Amíg Ők rohangáltak, macskáztak és nem is tudom, hogy mit csináltak, mert eltűntek a kertben, addig mi Balázzsal az egyik tűztövist metszettük. Létrára kellett mászni hozzá és azt nem mertem egyedül, és voltak olyan vastag ágak, amiket én nem bírtam elvágni. A rengeteg tövis miatt nem egy könnyű munka, de már meg kellett csinálni, mert nagyon túl nőtte magát ez a bokrunk is.
Még lehúztam a száraz faleveleket a a járda menti virágágyásokról, mert már őrült erővel törnek elő a tulipánok, jácintok, nárciszok. Itt-ott észreveszek krókuszokat is. El már nem szállítottuk az avart, majd holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése