2011. március 7., hétfő

Lassan elkezdődik a munka kertben

Rettenetes szél van, de végre kisütött a nap. Mivel mától viszik rendszeresen a zöld hulladékot, így igyekeztem összeszedni egy kukányit, ami nagyon hamar sikerült. Megmetszettem a nyári orgonákat és a cserszömörcét, illetve visszavágtam kettő díszfüvet. A harmadik már nem fért bele a kukába.

Előbújtak az első krókuszok. Szegények nagyon csenevészek. Hideg is van nekik, meg a szél is rettenetes erővel fúj.
Levágtam a két tűztövis azon ágait, amelyeket elértem. Papa tervezi, hogy jön be a héten, majd Ő befejezi, mert én se el nem érem, se le nem bírom vágni a vastagabb ágakat. A tapadókorongos vadszőlős affér után, most igyekszem kicsit visszafogni a növényeket. Ez most az alapos metszést jelenti.
Kicsit átgereblyéztem a nappali ablaka alatti részt, de nem sok mindent tudtam még csinálni a fagy miatt. A metszés az egyetlen dolog amivel haladni lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése