2011. március 13., vasárnap

Lassan letisztul az udvar

Az egész család kivonult és egyesült erővel gereblyéztünk, metszettünk a gyönyörű időben. A maradék helyekről összeszedtük az avart, elszáradt növényeket. Átgereblyéztük a füvet - no nem mindenütt, hogy más napokon is legyen mit csinálni.. Apa szállította el a komposztra a hulladékot és külön egy kupacba a kertben, a lemetszett ágakat. Ezeket vagy elégetjük, vagy felvágva tároljuk téli tüzeléshez. Még nem tudjuk, egyelőre egy nagy kupacban vár sorsára. Szerintem a Papa el fogja égetni, mert nem híve a kupacok, lerakatok létrehozásának tárolásának.
Én az ebéd készítése miatt nem tudtam sokáig kint lenni, de a lányok és apa egészen ebédig kinn voltak.
Délután már csak én vágytam ki. A kertben ősszel létrehoztam két virágágyást is, amibe az anyától kapott nárciszokat ültettem el. Az ősszel, télen jól benőtte a gaz. Most ott kapirgáltam kicsit, és a szintén ősszel átültetett íriszek körül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése