2010. október 5., kedd

Készülődünk a télre, a rossz időre

Hatalmas munkába kezdtem. Már halogatom egy ideje, mindenféle kifogást kerestem, de ma már meg kellett csinálnom. Több mindent is kellett volna csinálnom, de a legnagyobb feladatot kezdtem el. Ez pedig: a garázs őszi takarítása. Minden évszakban meg kellene ejteni és egyáltalán nem kellene engedni, hogy felhalmozódjanak a lomok, de egyszerűbb mindent lerakni, mint a helyére...
Apa reggel telefonált, hogy hoz egy adag fát télire, hát ennek is helyet kellett csinálnom. Már itt volt az ideje a növények téli helyének kialakításának, így végleg nem volt más választásom, ma csak a garázzsal és környékével kellett foglalkoznom. Apa hozott segítséget, így míg a segítség a fát pakolta, addig apával a garázsban pakolásztunk. Felvitte a padlásra a még használható, de éppen nem használt kategóriába tartozó dolgokat. Rengeteg volt. Nem használt fűnyíró, babakocsi, kiszedett ajtó, lambériázásból megmaradt lambériák... Délre már haza szerettek volna érni, de fél egy lett mire el tudtak indulni. Nagyot lendítettek rajtam. Én biztosan egyedül késő estig küzdöttem volna a lomokkal, és akkor sem lettem volna ilyen hatásos, hiszen a padlásra semmit sem tudtam volna egyedül felvinni.
Most itt egy újabb adag fa, bepakolva a helyére. Rend van a garázsban. Elő van készítve a mályváknak, leandereknek a hely télire. Végre sok lom eltűnt, így be lehet férni a garázsba. Nem tudom meddig tart ez az állapot, de remélem sokáig, bár jobb ha nincsenek illúzióim magunkat ismerve.

Délután lenyírtam a füvet az udvaron és miután megjöttek a lányok az óvodából, a kertben is. Nem tudom kell-e még nyírni idén. Most ez is rendben van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése